Деякі аспекти педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання природничо-математичних дисциплін

Автор(и)

  • Т. В. Підгорна

Ключові слова:

інтелектуальний розвиток, інформаційно-комунікаційні технології навчання, педагогічно виважене використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі

Анотація

Одним з основних завдань навчання є інтелектуальний розвиток учнів. В статті розглянуто умови педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій для інтелектуального розвитку учнів під час навчання природничо-математичних дисциплін. Наведено приклади навчальних завдань, під час виконання яких доцільно використовувати інформаційно-комунікаційні технології.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08

Як цитувати

Підгорна, Т. В. (2019). Деякі аспекти педагогічно виваженого використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання природничо-математичних дисциплін. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (19 (26), 51–59. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/8

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають