Методика вивчення інформаційних ресурсів Інтернету майбутніми вчителями хімії

Автор(и)

  • Т. В. Підгорна

Ключові слова:

Методика, хімія, інформаційні ресурси

Анотація

Інформаційні ресурси Інтернету – величезне джерело практично будь-яких відомостей. Індексованих веб-сторінок Інтернету існує як мінімум 8.42 мільярда за даними на жовтень 2012 року. Частина цих ресурсів корисна для вчителів хімії. Важко здійснити ефективний пошук потрібних відомостей серед такої великої кількості веб-сторінок.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-07

Як цитувати

Підгорна, Т. В. (2012). Методика вивчення інформаційних ресурсів Інтернету майбутніми вчителями хімії. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (13 (20), 89–95. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/325

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають