Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність
Ключові слова:
Навчання, об'єктивність, наочністьАнотація
Курс інформатики був введений в шкільну програму СРСР у 1985 році в якості обов'язкової дисципліни в рамках реформи інформатизації освіти, яку очолив академік А.П. Єршов. Обґрунтовуючи необхідність такої навчальної дисципліни в школах, А.П. Єршов вважав, що в модель випускника загальноосвітньої школи, який вступає в життя в епоху інформаційного суспільства, необхідно закласти вимоги до знань, умінь і навичок виходячи з досвіду діяльності програміста.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-05
Як цитувати
Сейдаметова, З., & Шкарбан , Ф. (2020). Сценарний підхід в навчанні інформатики: об’єктність, наочність, креативність. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (9 (16), 80–88. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/302
Номер
Розділ
Статті