Змістовно-структурна характеристика музичності молодших школярів
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.17Анотація
У статті розглянуто сутність та зміст поняття «музичність», її змістовно-структурна характеристика та специфіка розвитку музичних здібностей в учнів молодшого шкільного віку У публікації здійснено аналіз передового педагогічного досвіду вивчення сутнісних характеристик музичності у сфері психології та педагогіки. Огляд наукової літератури дозволив стверджувати, що розвиток окремих компонентів музичності певним чином впливає на розвиток певних психічних якостей особистості. Структурними компонентами визначені наступні: мотиваційно-інформаційний, операційно-перцептивний, емоційно-оцінний та творчо-діяльнісний.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.