Формування виконавської майстерності студентів факультетів мистецтв у процесі інструментальної підготовки: акме-герменевтичний підхід
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.06Анотація
Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми формування виконавської майстерності студентів факультетів мистецтв у контексті акме-герменевтичного підходу. Сучасне поліпарадигмальне педагогічне мислення уможливлює впровадження поряд з традиційними інноваційні мистецько-освітні стратегії щодо підготовки майбутніх фахівців на засадах інтеграційного поєднання різних методологічних підходів. Концептуальні положення акме-герменевтичного підходу базуються на інтеграції та конвергенції теоретичних засад герменевтики як універсальної теорії розуміння й інтерпретації мистецьких феноменів та акмеології як науки про якість творчої діяльності на шляху досягнення студентами вершин виконавської майстерності в процесі інструментальної підготовки. Виокремлено принципи інтерпретації музичного твору з позицій герменевтичного вчення та визначено евристичний потенціал акмеології у творчо-продуктивній музично-виконавській діяльності. Доведено доцільність упровадження акме-герменевтичного підходу як інноваційного ресурсу для досягнення продуктивного синтезу знань у творчій музично-виконавській діяльності студентів факультетів мистецтв.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.