Феномен художньо-естетичного досвіду особистості: теоретичний аналіз проблеми
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.03Анотація
Висвітлюються теоретико-методологічні проблеми художньо-естетичного досвіду особистості. Проаналізовано наукові джерела, праці сучасних та зарубіжних дослідників, охарактеризовано сутність феномену «досвід» в галузі філософії, психології, педагогіки. Розглядається змістовне наповнення дефініцій «естетичне», «художнє» та «художньо-естетичний досвід».
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-12-21
Як цитувати
Сущенко, О. С. (2023) «Феномен художньо-естетичного досвіду особистості: теоретичний аналіз проблеми», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти [Naukovij časopis: Teorìâ ì metodika mistecʹkoï osvìti] [Scientific Journal: Theory and Methodology of Arts Education]. Publisher: Dragomanov Ukrainian State University. [Kyiv, Ukraine], 30, с. 19–25. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.03.
Номер
Розділ
Розділ 1. Концептуальні засади сучасної мистецької освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.