Основні принципові положення творчо-музичної діяльності студентів факультетів мистецтв
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.02Анотація
Розкриваються головні принципи творчо-музичної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва. Принцип національної спрямованості музично-педагогічного навчання забезпечує становлення духовності майбутніх учителів музичного мистецтва, їх ціннісних орієнтацій. Принцип проєктивності навчального процесу передбачає введення прогресивних інновацій і виражається у забезпеченні цілеспрямованості навчального процесу, формуванні чітких уявлень щодо мети особистісного розвитку кожного студента факультету мистецтв в умовах сьогодення. Ці принципи сприяють дотриманню студентами факультетів мистецтв університетів сукупності етичних і національних норм.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.