ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.03Ключові слова:
школяр, творчість, творчі здібності, порушення мовленняАнотація
В статті доведена необхідність розвитку творчих здібностей дітей із порушеннями мовлення як важливого елементу психологічної здатності навчатися у школі, представлений методичний аналіз можливостей і підходів до розвитку даного психічного розвитку, обрав які педагоги або батьки (законні представники) в умовах сімейного виховання зможуть пройти ще один ступінь у подоланні специфічнх закономірностей розвитку школярів з порушенням мовлення.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-12-21
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)