ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Автор(и)

  • О.Ю. Гноєвська
  • С. В. Гончаренко

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.03

Ключові слова:

школяр, творчість, творчі здібності, порушення мовлення

Анотація

В статті доведена необхідність розвитку творчих здібностей дітей із порушеннями мовлення як важливого елементу психологічної здатності навчатися у школі, представлений методичний аналіз можливостей і підходів до розвитку даного психічного розвитку, обрав які педагоги або батьки (законні представники) в умовах сімейного виховання зможуть пройти ще один ступінь у подоланні специфічнх закономірностей розвитку школярів з порушенням мовлення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)