ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Authors

  • О.Ю. Гноєвська
  • С. В. Гончаренко

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45.03

Keywords:

школяр, творчість, творчі здібності, порушення мовлення

Abstract

В статті доведена необхідність розвитку творчих здібностей дітей із порушеннями мовлення як важливого елементу психологічної здатності навчатися у школі, представлений методичний аналіз можливостей і підходів до розвитку даного психічного розвитку, обрав які педагоги або батьки (законні представники) в умовах сімейного виховання зможуть пройти ще один ступінь у подоланні специфічнх закономірностей розвитку школярів з порушенням мовлення.

Published

2023-12-21

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)