ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ЗВУКО-СКЛАДОВУ СТРУКТУРУ СЛОВА В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.13Ключові слова:
психолінгвістика, звук, склад, алофема, учні початкових класів з інтелектуальними порушеннямиАнотація
У статті розглянуто основні засади формування знань про звуко-складову структуру слова в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано теоретичний та практичний матеріал щодо особливостей формування звуко-складової структури слова, виокремлено поняття «звукова структура», «складова структура», а також описано диференціацію цих понять. Висвітлено особливості сприйняття учнями з інтелектуальними порушеннями звукової структури в розрізі «звук» та «склад».
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-24
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)