ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ЗВУКО-СКЛАДОВУ СТРУКТУРУ СЛОВА В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Authors

  • В.В. Михайленко

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.13

Keywords:

психолінгвістика, звук, склад, алофема, учні початкових класів з інтелектуальними порушеннями

Abstract

У статті розглянуто основні засади формування знань про звуко-складову структуру слова в учнів початкових класів з інтелектуальними порушеннями. Проаналізовано теоретичний та практичний матеріал щодо особливостей формування звуко-складової структури слова, виокремлено поняття «звукова структура», «складова структура», а також описано диференціацію цих понять. Висвітлено особливості сприйняття учнями з інтелектуальними порушеннями звукової структури в розрізі «звук» та «склад».

Published

2024-10-24

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)