ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ: СУЧАСНИЙ СТАН І ШЛЯХИ КОМПЛЕКСНОГО ОНОВЛЕННЯ
Keywords:
практична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнівAbstract
Автором статті здійснено аналіз сучасного стану організації педагогічної практики студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» освітніх рівнів першого (бакалаврського) та другого (магістерського) Чернівецького національного університету ім.Ю.Федьковича на предмет її професійної спрямованості для підготовки майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів.
Проведено огляд Робочих програм практичної підготовки та бґрунтовано шляхи комплексного оновлення та окреслено рекомендації щодо забезпечення взаємозв’язку і єдності теоретичної та практичної підготовки майбутнього вчителя початкової школи до інклюзивного навчання учнів у системі формальної освіти.