КОРЕКЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Authors

  • І. І. Матвійчук

Keywords:

корекція, географія, учні з інтелектуальними порушеннями, пізнавальна діяльність, освітній процес

Abstract

Аналіз теорії та практики спеціальної освіти свідчить, що уроки географії для учнів з інтелектуальними порушеннями набувають вагомого корекційно-розвиткового значення. Вивчення географії передбачає активне функціонування вищих психічних процесів: мислення, уваги, пам’яті, уяви тощо. Дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених показало, що систематичне використання спеціальних прийомів роботи, спрямованих на корекцію і подальший розвиток цих процесів дають позитивні результати. Перспективу нашого дослідження вбачаємо у розробці та впровадженні у навчання учнів з ІП новітніх корекційно спрямованих засобів навчання з географії з друкованою основою.

Published

2021-11-16

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)