Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 41 (2021)
№ 41 (2021)
Опубліковано:
2022-05-17
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ГЕНДЕРНОГО АСПЕКТУ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
О. В. Гаврилов, В. Е. Левицький , Н. С. Гаврилова
5-12
pdf
СТАН СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА
І. І. Глущенко, С. О. Моїсеєв, В. С. Товстоган
12-20
pdf
НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ТА ПІДХОДИ У ВИХОВАННІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
О. Ю. Гноєвська, І. П. Кузьменко
20-26
pdf
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СЛОВНИКОВОГО ЗАПАСУ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ
Т. М. Гребенюк, І. О. Сасіна, Т. О. Купріянова
26-33
pdf
LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
Г. П. Серпутько, Т. М. Гребенюк
34-41
pdf
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
І. М. Омельянович, Ю. В. Коломієць
41-48
pdf
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛОГОПЕДІЇ В ПЕРСОНАЛІЯХ: РАЇСА АВЕР’ЯНІВНА ЮРОВА
О. В. Козинець, Ю. В. Коломієць, К. В. Лех
48-54
pdf
КЛЮЧОВІ ВІХИ В РОЗВИТКУ ЛОГОПЕДІЇ: З ЧАСІВ АНТИЧНОГО СВІТУ ДО ПОЧАТКУ ХVІІІ СТОЛІТТЯ
Є. Ю. Линдіна, О. В. Козинець
54-64
pdf
ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-РЕГУЛЯТИВНОГО КОМПОНЕНТА СОЦІАЛІЗОВАНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ТА СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
В. Є. Коваленко
64-70
pdf
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ТРУДОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНКЛЮЗІЇ
В. С. Пісняк
71-77
pdf
ВИВЧЕННЯ УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ ТА ІНТЕЛЕКТУ МІФІВ ТА ЛЕГЕНД ЗА ДОПОМОГОЮ АЛЬТЕРНАТИВНИХ МЕТОДІВ
О. П. Круглик, О. С. Михайленко
77-84
pdf
ВИКОРИСТАННЯ РЕЛАКСАЦІЙНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ВОДНОГО СЕРЕДОВИЩА В КОРЕКЦІЇ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
М. В. Литв’яков
85-91
pdf
ОНТОГЕНЕТИЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ОВОЛОДІННЯ ДИТИНОЮ СКЛАДОРИТМІЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ МОВЛЕННЯ
К. В. Луцько, О. М. Дубовик
92-100
pdf
КОРЕКЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
І. І. Матвійчук
100-107
pdf
СПЕЦІАЛЬНА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ СФОРМОВАНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Я. А. Утьосов, О. І. Утьосова
107-114
pdf
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВИБІР: ЦІННОСТІ ОСВІТИ У СВІТОВОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ ВИМІРІ НАУКОВО-ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
М. К. Шеремет, Д. М. Супрун
115-121
pdf
ФІЗКУЛЬТУРНА КОРЕКЦІЙНА КАЗКА – ЯК ОСНОВНА ФОРМА ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
О. В. Солтис
122-127
pdf
МУЗИКОТЕРАПІЯ У КОРЕКЦІЇ РОЗЛАДІВ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА: СВІТОВИЙ ДОСВІД
Л. М. Руденко, Г. В. Афузова
128-134
pdf
РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ ПСИХОЛОГА В КОНСУЛЬТАТИВНОМУ ПРОЦЕСІ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ ЕКЗИСТЕНЦІАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
В. І. Кротенко, В. В. Волкова
135-142
pdf
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ОСТРАКІЗАЦІЇ У ФОРМУВАННІ СИСТЕМИ ОСОБИСТОСТІ «Я – ІНШИЙ»
В. В. Назаревич
142-152
pdf
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів