ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФОРМУВАННЯ ТРУДОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ОСВІТНЬОЇ ІНКЛЮЗІЇ

Authors

  • В. С. Пісняк

Keywords:

підготовка, готовність до формування трудових компетентностей, молодші школярі, учителі початкової школи, освітня інклюзія, інклюзивне навчання

Abstract

У статті, на основі аналізу існуючих напрацювань, що стосуються проблематики підготовки педагогів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища, виокремлено теоретичні вектори підготовки майбутніх учителів початкової школи до формування трудових компетентностей молодших школярів в умовах освітньої інклюзії, як-от: сучасну психологічну, педагогічну, корекційну літературу, в тому числі й періодичну, де висвітлюється проблематика інноватизації професійного навчання педагогів, описуються особливості організації інклюзії в реаліях України, конкретизовано специфіку формування трудових компетентностей дітей з різними порушеннями фізичного та психічного розвитку; дисертаційні дослідження, де предметом наукового пошуку є різноманітні аспекти підготовки педагогів початкової школи; нормативно-правові документи, що регулюють процес підготовки та діяльності педагогів, унормовують регламент освітньої діяльності школярів.

Published

2021-11-16

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)