LEGO-ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ

Authors

  • Г. П. Серпутько
  • Т. М. Гребенюк

Keywords:

Нова Українська Школа, учні із порушеннями зору, незрячі учні, учні зі зниженим зором, LEGO-технології, конструктор LEGO, цеглинки LEGO, урок української мови

Abstract

У статті розглядаються LEGO-технології, як складова реалізації Концепції Нової Української Школи та важливий засіб унаочнення складних абстрактних мовних явищ і понять; висвітлюються практичні прийоми і способи застосування LEGO-технологій на уроках української мови із методичними рекомендаціями для вчителів початкових класів, які навчають учнів із порушеннями зору (незрячих та зі зниженим зором) у закладах спеціальної освіти чи за інклюзивною, або індивідуальною формами навчання. Авторами вказується на ефективність використання LEGO технологій в опануванні шрифтом Брайля, а саме засвоєння крапкового складу незрячими школярами. У статті пунктирно простежується й корекційно-розвиткове значення застосування LEGO- технологій: розвиток дрібної моторики рук; навичок орієнтування в мікропросторі; збагачення уявлень про навколишній світ; розвиток уваги, пам’яті, творчого мислення.

Published

2021-11-16

Issue

Section

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)