ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ГЕНДЕРНОГО АСПЕКТУ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Keywords:
гендерна поведінка, статеве виховання, інтелектуальні порушення, особистісно- зорієнтований процес, статево-рольова вихованістьAbstract
У статті розглядаються ключові аспекти впливу джерел з гендерного виховання на дітей молодшого шкільного віку з порушеннями розумового розвитку. Зазначається, що гендерне виховання передбачає формування у дитини когнітивного, емоційного та поведінкового компонентів вихованості.Дослідження літературних джерел підкреслює необхідність спеціальних науково-практичних напрацювань статево-рольової вихованості дітей з порушеним інтелектом з метою вивчення і розробки нових комплексних програм виховання. Вони слугуватимуть для управління процесом формування особистості дитини з порушеннями розумового розвитку; підготовці учнів закладів загальної спеціальної освіти до майбутньої статево- рольової соціалізації. Також відзначається, що гендерне виховання має на меті формування у підростаючого покоління не лише поняття про стать і стосунки між носіями певної статі, а й вироблення соціально значущого та адекватного ставлення до протилежної статі.