КОРЕКЦІЙНІ МОЖЛИВОСТІ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ У НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Ключові слова:
корекція, географія, учні з інтелектуальними порушеннями, пізнавальна діяльність, освітній процесАнотація
Аналіз теорії та практики спеціальної освіти свідчить, що уроки географії для учнів з інтелектуальними порушеннями набувають вагомого корекційно-розвиткового значення. Вивчення географії передбачає активне функціонування вищих психічних процесів: мислення, уваги, пам’яті, уяви тощо. Дослідження вітчизняних та зарубіжних вчених показало, що систематичне використання спеціальних прийомів роботи, спрямованих на корекцію і подальший розвиток цих процесів дають позитивні результати. Перспективу нашого дослідження вбачаємо у розробці та впровадженні у навчання учнів з ІП новітніх корекційно спрямованих засобів навчання з географії з друкованою основою.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-11-16
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)