Використання засобів об'єктно-орієнтованого програмування для розвитку пізнавальної активності учнів
Ключові слова:
Математична теорія, об'єктно-орієнтоване програмування, пізнавальна активністьАнотація
Для вчителя, який здійснює творчий підхід у навчанні, завжди існує потреба у підборі цікавих завдань, які б сприяли розвитку пізнавальної та творчої активності його учнів. При цьому, як правило, не виникає особливих труднощів з пошуком умови задачі – математичні теорії дають їх чималу кількість.
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-02-28
Як цитувати
Вернигоренко , С. (2020). Використання засобів об’єктно-орієнтованого програмування для розвитку пізнавальної активності учнів. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (2 (9), 177–193. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/719
Номер
Розділ
Статті