Використання засобів об'єктно-орієнтованого програмування для розвитку пізнавальної активності учнів
Keywords:
Математична теорія, об'єктно-орієнтоване програмування, пізнавальна активністьAbstract
Для вчителя, який здійснює творчий підхід у навчанні, завжди існує потреба у підборі цікавих завдань, які б сприяли розвитку пізнавальної та творчої активності його учнів. При цьому, як правило, не виникає особливих труднощів з пошуком умови задачі – математичні теорії дають їх чималу кількість.
Downloads
Published
2020-02-28
How to Cite
Вернигоренко , С. (2020). Використання засобів об’єктно-орієнтованого програмування для розвитку пізнавальної активності учнів. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (2 (9), 177–193. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/719
Issue
Section
Статті