Використання засобів об'єктно-орієнтованого програмування для розвитку пізнавальної активності учнів

Authors

  • С.А. Вернигоренко

Keywords:

Математична теорія, об'єктно-орієнтоване програмування,  пізнавальна активність

Abstract

Для вчителя, який здійснює творчий підхід у навчанні, завжди існує потреба у підборі цікавих завдань, які б сприяли розвитку пізнавальної та творчої активності його учнів. При цьому, як правило, не виникає особливих труднощів з пошуком умови задачі – математичні теорії дають їх чималу кількість.

Published

2020-02-28

How to Cite

Вернигоренко , С. (2020). Використання засобів об’єктно-орієнтованого програмування для розвитку пізнавальної активності учнів. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (2 (9), 177–193. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/719

Issue

Section

Статті