Організаційно-методичні підходи до інтеграції педагогічної та комп’ютерно-інформаційної підготовки майбутнього інженера-педагога

Автор(и)

  • Т.В. Волкова

Ключові слова:

Освітні парадигми, ІКТ, методичні підходи

Анотація

Сучасний етап розвитку як вітчизняної, так і світової освіти характеризується зміною освітніх парадигм, формуванням відкритої, особистісно зорієнтованої системи освіти. Удосконалення і розвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій суттєво впливають на характер виробництва, наукових досліджень, освіту, культуру, побут, соціальні взаємини і структури. Це зумовлює необхідність підготовки фахівця нового типу, з високим рівнем компетентності у професійній діяльності, відкритим поглядом на життя, здатністю адаптуватися до нових ситуацій, умінням вільно орієнтуватися у сучасному інформаційному суспільстві, глибокими знаннями у галузі інформаційно-комунікаційних технологій та комп’ютерної техніки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-02-26

Як цитувати

Волкова, Т. (2006). Організаційно-методичні підходи до інтеграції педагогічної та комп’ютерно-інформаційної підготовки майбутнього інженера-педагога. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 160–163. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/696

Номер

Розділ

Статті