Організаційно-методичні підходи до інтеграції педагогічної та комп’ютерно-інформаційної підготовки майбутнього інженера-педагога
Keywords:
Освітні парадигми, ІКТ, методичні підходиAbstract
Сучасний етап розвитку як вітчизняної, так і світової освіти характеризується зміною освітніх парадигм, формуванням відкритої, особистісно зорієнтованої системи освіти. Удосконалення і розвиток сучасних інформаційно-комунікаційних технологій суттєво впливають на характер виробництва, наукових досліджень, освіту, культуру, побут, соціальні взаємини і структури. Це зумовлює необхідність підготовки фахівця нового типу, з високим рівнем компетентності у професійній діяльності, відкритим поглядом на життя, здатністю адаптуватися до нових ситуацій, умінням вільно орієнтуватися у сучасному інформаційному суспільстві, глибокими знаннями у галузі інформаційно-комунікаційних технологій та комп’ютерної техніки.