Критерії, показники й рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).22Ключові слова:
Когнітивний компонент, ІКТ-компетентність, майбутні вчителі інформатикиАнотація
В статі висвітлено результати, отримані в процесі експериментальної та аналітичної діяльності в рамках дослідження процесу навчання майбутніх вчителів інформатики на предмет внесення до змісту професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ основ знання-орієнтованих інформаційних систем. В результаті аналітичної діяльності стало можливим сформулювати ключові критерії, показники та рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики. Отримані аналітичні результати стали підґрунтям для формулювання базису експериментальної перевірки рівня сформованості зазначеного вище компоненту.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-12
Як цитувати
Черних, В. В. (2019). Критерії, показники й рівні сформованості когнітивного компоненту ІКТ-компетентностей майбутнього вчителя інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (20 (27), 130–135. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).22
Номер
Розділ
Статті