Шляхи і принципи системного введення комп'ютерних математичних систем у навчальний процес вищого навчального закладу
Ключові слова:
математичні системи, навчальний процесАнотація
На сучасному етапі вузівської освіти, коли велика увага приділяється гуманітаризації і загальнокультурній складовій, скорочується навчальний час, передбачений навчальними планами для фундаментальних дисциплін. Зокрема, на економічних факультетах вузів кількість годин на вивчення
основних математичних дисциплін в нових навчальних планах (2004р.) у порівнянні з попередніми (2000 р.) скоротилася на 15%, а в порівнянні з навчальним планом 1978 р. — на 35%. Тому необхідно знаходити шляхи удосконалення процесу навчання. Удосконалення повинно відбуватися одночасно за двома критеріями: критерієм ефективності і якості процесу і критерієм витрат часу педагогів і студентів у процесі навчання. Цілям удосконалення процесу навчання дисциплін математичного циклу може слугувати системне впровадження комп'ютерних математичних систем (КМС) у навчальний процес вузу. Сформулюємо його основні принципи.