Шляхи і принципи системного введення комп'ютерних математичних систем у навчальний процес вищого навчального закладу

Authors

  • О.М. Гончаров

Keywords:

математичні системи, навчальний процес

Abstract

На сучасному етапі вузівської освіти, коли велика увага приділяється гуманітаризації і загальнокультурній складовій, скорочується навчальний час, передбачений навчальними планами для фундаментальних дисциплін. Зокрема, на економічних факультетах вузів кількість годин на вивчення
основних математичних дисциплін в нових навчальних планах (2004р.) у порівнянні з попередніми (2000 р.) скоротилася на 15%, а в порівнянні з навчальним планом 1978 р. — на 35%. Тому необхідно знаходити шляхи удосконалення процесу навчання. Удосконалення повинно відбуватися одночасно за двома критеріями: критерієм ефективності і якості процесу і критерієм витрат часу педагогів і студентів у процесі навчання. Цілям удосконалення процесу навчання дисциплін математичного циклу може слугувати системне впровадження комп'ютерних математичних систем (КМС) у навчальний процес вузу. Сформулюємо його основні принципи.

Published

2006-02-24

How to Cite

Гончаров, О. (2006). Шляхи і принципи системного введення комп’ютерних математичних систем у навчальний процес вищого навчального закладу. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (4 (11), 96–99. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/665

Issue

Section

Статті