Використання комп’ютерних програм для створення динамічних моделей при вивченні математики
Ключові слова:
Динамічна модель, математика, навчанняАнотація
Використання педагогічних програмних засобів для підтримки навчання математики набуває все більшого розповсюдження. Цьому сприяє не тільки широка комп’ютеризація шкіл, а і наявність відповідного програмного забезпечення. Особливої уваги заслуговують програмні продукти, що
створюються українськими розробниками. Саме такі програми розраховані на вітчизняну методичну систему навчання математики, а відповідні посібники орієнтовані на шкільні підручники, прийняті в українських школах. Серед них слід виділити пакет „GRAN”, що складається з програм для підтримки курсу алгебри та початків аналізу, а також елементів стохастики – „GRAN1”, планіметрії – „GRAN-2D” та стереометрії – „GRAN-3D”, програму динамічної геометрії „DG”, пакет символьних перетворень “TERM”, який знаходиться в стадії розробки та експерименту.