Методичні основи рівневої диференціації в процесі дистанційного навчання курсу геометрії в основній школі
Ключові слова:
рівнева диференціаціяАнотація
В основній школі при організації дистанційного навчання однією з провідних ідей особистісно орієнтованого навчання є рівнева диференціація, що означає якісне, чітке діагностичне задання рівнів підготовки учнів, орієнтацію навчання учнів з кожної теми на досягнення особистісно доступного рівня, тобто рівня посильних труднощів – середнього, достатнього або високого на основі якісного початкового розуміння теми.
##submission.downloads##
Опубліковано
2014-02-21
Як цитувати
Колчук , Т. В. . (2014). Методичні основи рівневої диференціації в процесі дистанційного навчання курсу геометрії в основній школі . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (14 (21), 82–87. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/628
Номер
Розділ
Статті