Про формування методичних компетентностей майбутніх вчителів математики у галузі дистанційного навчання
Ключові слова:
методичнi компетентностiАнотація
Постановка проблеми. Розвиток сучасної освітньої системи в Україні передбачає розширення доступу молоді до всіх рівнів освіти, реалізацію системи "безперервного навчання протягом усього життя», включаючи навчання середнє, довузівське, вище та післядипломне. Все більш актуальним стає запровадження новітніх досягнень, акцентованих на самостійності. У певній мірі формуванню самостійності студентів (учнів) сприяє використання дистанційного навчання, здебільшого гібридного навчання (термін за Є.М. Смирновою-Трибульскою), як інтеграції очних і дистанційних форм навчання. Питання ширшого використання зазначеної форми навчання дедалі частіше постає в періоди карантинів у навчальних закладах, для навчання дітей і дорослих з обмеженими фізичними даними, віддалених від великих міст тощо.