Про формування методичних компетентностей майбутніх вчителів математики у галузі дистанційного навчання

Автор(и)

  • Т. Г. Крамаренко
  • Т. В. Колчук

Ключові слова:

методичнi компетентностi

Анотація

Постановка проблеми. Розвиток сучасної освітньої системи в Україні передбачає розширення доступу молоді до всіх рівнів освіти, реалізацію системи "безперервного навчання протягом усього життя», включаючи навчання середнє, довузівське, вище та післядипломне. Все більш актуальним стає запровадження новітніх досягнень, акцентованих на самостійності. У певній мірі формуванню самостійності студентів (учнів) сприяє використання дистанційного навчання, здебільшого гібридного навчання (термін за Є.М. Смирновою-Трибульскою), як інтеграції очних і дистанційних форм навчання. Питання ширшого використання зазначеної форми навчання дедалі частіше постає в періоди карантинів у навчальних закладах, для навчання дітей і дорослих з обмеженими фізичними даними, віддалених від великих міст тощо.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-02-08

Як цитувати

Крамаренко , Т. Г., & Колчук , Т. В. (2010). Про формування методичних компетентностей майбутніх вчителів математики у галузі дистанційного навчання. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (8 (15), 115–119. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/379

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають