Система рейтингових показників оцінювання діяльності викладачів сучасних університетів
Ключові слова:
рейтинги; корпоративний стандарт ІК-компетентності; відкрите інформаційне освітнє електронне середовище; інструменти оцінювання; показники оцінювання; е-портфоліоАнотація
В статті проаналізовано показники оцінювання професійної діяльності викладачів, зокрема науково-дослідницької, академічної, комерційної діяльностей, які є ключовими під час рейтингування університету та характеристиками його конкурентоспроможності. Описано створене в Київському університеті імені Бориса Грінченка відкрите інформаційне освітнє електронне середовище та вплив використання його е-ресурсів і е-систем на якість освітньої діяльності за освітніми стандартами, всі індикатори якості яких пов’язані з оцінюванням діяльності викладача. Охарактеризовані корпоративні стандарти ІК-компетентності викладача, інструменти вимірювання та
відкритий показник рівня сформованості е-портфоліо. В розробленій системі е-портфоліо відображається цілісна картина діяльності викладача з визначеними кількісними і якісними показниками діяльності та їх вплив на оцінку університету в світових та державних рейтингах. Завдяки статистичній звітності у системі е-портфоліо є можливість формувати рейтингові таблиці показників оцінювання професійної діяльності кожного викладача, кафедри, НДЛ, факультету та інституту з метою об’єктивного аналізу якості кадрового забезпечення та прийняття управлінських рішень.