Типологічні ознаки рівнів навченості студентів в межах компонентно-орієнтованого підходу
Ключові слова:
рівні навченостіАнотація
Досягнення принципово нових виховних цілей, що полягають у забезпеченні сучасних рівнів освіченості окремої особистості та суспільства в цілому, значною мірою залежить від педагогічних кадрів, здатних забезпечити всебічний розвиток особистості, формування її розумових, фізичних й естетичних здібностей, високих моральних якостей, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого та культурного потенціалів суспільства.
##submission.downloads##
Опубліковано
2003-02-19
Як цитувати
Співаковський, О. В. (2003). Типологічні ознаки рівнів навченості студентів в межах компонентно-орієнтованого підходу. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, 28–35. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/591
Номер
Розділ
Статті