Типологічні ознаки рівнів навченості студентів в межах компонентно-орієнтованого підходу

Authors

  • О. В. Співаковський

Keywords:

рівні навченості

Abstract

Досягнення принципово нових виховних цілей, що полягають у забезпеченні сучасних рівнів освіченості окремої особистості та суспільства в цілому, значною мірою залежить від педагогічних кадрів, здатних забезпечити всебічний розвиток особистості, формування її розумових, фізичних й естетичних здібностей, високих моральних якостей, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого та культурного потенціалів суспільства.

Published

2003-02-19

How to Cite

Співаковський, О. В. (2003). Типологічні ознаки рівнів навченості студентів в межах компонентно-орієнтованого підходу. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, 28–35. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/591

Issue

Section

Статті