Типологічні ознаки рівнів навченості студентів в межах компонентно-орієнтованого підходу
Keywords:
рівні навченостіAbstract
Досягнення принципово нових виховних цілей, що полягають у забезпеченні сучасних рівнів освіченості окремої особистості та суспільства в цілому, значною мірою залежить від педагогічних кадрів, здатних забезпечити всебічний розвиток особистості, формування її розумових, фізичних й естетичних здібностей, високих моральних якостей, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого та культурного потенціалів суспільства.
Downloads
Published
2003-02-19
How to Cite
Співаковський, О. В. (2003). Типологічні ознаки рівнів навченості студентів в межах компонентно-орієнтованого підходу. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, 28–35. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/591
Issue
Section
Статті