Мотивація навчальної діяльності та можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах інтенсивної педагогічної корекції.
Ключові слова:
ІКТНАнотація
У навчальному процесі важливим є використання найефективніших організаційних форм, засобів та методів навчання. Вирішення цієї проблеми неможливе без всебічного аналізу усіх складових навчальної діяльності учнів, зокрема глибокого аналізу психофізіологічних особливостей сприйняття навчального матеріалу, усвідомлення та прийняття учнем свого місця у навчальному процесі, використання усіх можливих чинників покращення результатів навчально-виховного процесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2002-03-02
Як цитувати
Лапінська, І., & Лапінський, В. . (2002). Мотивація навчальної діяльності та можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах інтенсивної педагогічної корекції. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, 306–313. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/581
Номер
Розділ
Статті