Мотивація навчальної діяльності та можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах інтенсивної педагогічної корекції.
Keywords:
ІКТНAbstract
У навчальному процесі важливим є використання найефективніших організаційних форм, засобів та методів навчання. Вирішення цієї проблеми неможливе без всебічного аналізу усіх складових навчальної діяльності учнів, зокрема глибокого аналізу психофізіологічних особливостей сприйняття навчального матеріалу, усвідомлення та прийняття учнем свого місця у навчальному процесі, використання усіх можливих чинників покращення результатів навчально-виховного процесу.
Downloads
Published
2002-03-02
How to Cite
Лапінська, І., & Лапінський, В. . (2002). Мотивація навчальної діяльності та можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальних закладах інтенсивної педагогічної корекції. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, 306–313. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/581
Issue
Section
Статті