Порівняльний аналіз змісту навчання інформатики
Ключові слова:
Порівняльний аналіз, зміст навчання, інформатикаАнотація
З метою обґрунтування формування змісту навчального предмету "Інформатика" і навчальних курсів, які можуть бути запропоновані для загальноосвітніх навчальних закладів в контексті профільного навчання галузі "Технології" було проведено аналіз змісту навчальних посібників
відповідних навчальних предметів і факультативів, які було видано у Радянському Союзі, починаючи з 1968 року. Аналізувався зміст навчання загальноосвітнього навчального предмету, який сьогодні в Україні і в країнах колишнього Радянського Союзу прийнято називати "Інформатика" і можливий зміст навчання навчальних курсів за вибором, які можуть бути створені і вже існують. Для порівняння долучено аналіз результатів навчання, передбачених чинними на сьогодні вимогами General Certificate of Secondary Education (GCSE, Велика Британія), у розділах GCSE, що відповідають (за вітчизняною термінологією) навчальним предметам: "Information Technology" та "Science".