Організація дистанційної підтримки підготовки обдарованих учнів до участі в олімпіадах з математики
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).12Ключові слова:
дистанційна підтримка, обдаровані учні, олімпіада з математикиАнотація
У статті на основі аналізу наукової літератури охарактеризовано основні етапи підготовки школярів до участі в математичних олімпіадах різних рівнів та запропоновано орієнтовний розподіл тем, що виносяться на такі змагання на основі педагогічно виваженого і методично вмотивованого поєднання традиційних методичних систем навчання з сучасними дистанційними технологіями навчання. Метою дослідження є розробка методичних рекомендацій для вчителів математики з метою організації дистанційної підтримки для вдосконалення системи заходів, спрямованих на ефективну підготовку обдарованих учнів до участі в олімпіадах, тематичних конкурсах, турнірах тощо. Серед перспектив подальших розвідок вбачається розробка методичного посібника для підготовки учнів до математичних змагань та творчих конкурсів.