Забезпечення компетентнісного підходу у навчанні теорії ймовірностей та математичної статистики майбутніх учителів фізики
DOI:
https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).08Ключові слова:
теорія ймовірностей, математична статистика, математична компетентність, комбіноване навчанняАнотація
У статті розглядаються проблеми створення комп’ютерно-орієнтованого освітнього середовища. Розкриваються можливості використання комбінованого навчання для забезпечення компетентнісного підходу на прикладі навчальної дисципліни «Теорія ймовірностей та математична статистика». Запропоновано низку професійно спрямованих завдань для підготовки майбутніх учителів фізики.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-11
Як цитувати
Крамаренко, Т. Г. (2019). Забезпечення компетентнісного підходу у навчанні теорії ймовірностей та математичної статистики майбутніх учителів фізики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (20 (27), 50–56. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).08
Номер
Розділ
Статті