Методика навчання електронної комерції у педагогічному університеті
Ключові слова:
Методика навчання, електронна комерція, Е-бізнес, Е-комерціяАнотація
На сучасному етапі розвитку суспільства у сфері інформаційної діяльності окреслився інформаційний сектор економіки, перспективною галуззю якого є так звана Інтернет-економіка. Цей сектор заснований на використанні глобальної мережі Інтернет для розвитку бізнесу. Сьогодні у світі відбувається зміщення акцентів з комунікаційної та інформаційно-пошукової функцій мережі Інтернет на реалізацію з її допомогою сучасного бізнесу. Це відбувається завдяки тому, що на основі мережевих технологій докорінно змінюються способи взаємодії між людьми і компаніями, методи дослідницької діяльності, купівлю-продаж тощо.
##submission.downloads##
Опубліковано
2009-02-11
Як цитувати
Струтинська, О. (2009). Методика навчання електронної комерції у педагогічному університеті. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 127–134. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/428
Номер
Розділ
Статті