Проблеми підвищення кваліфікації вчителів математики з використання ІКТН

Автор(и)

  • Т. Г. Крамаренко

Ключові слова:

вчителів математики, використання ІКТН

Анотація

Одним із найважливіших показників якості фахової підготовки сучасного вчителя є рівень сформованості його здатності до неперервного професійного самовдосконалення шляхом самоосвіти. Тому в навчально-виховному процесі повинен передбачатися розвиток особистості фахівця, спрямований на активне та конструктивне входження його у сучасні суспільні процеси та досягнення високого рівня самореалізації. Курси підвищення кваліфікації (КПК) педагогічних кадрів – найважливіша форма навчання, за якою забезпечується взаємодія всіх складових системи неперервної педагогічної освіти, розкриваються слухачам шляхи використання теоретичних знань у їхній практичній діяльності з метою удосконалення професійної майстерності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-02-07

Як цитувати

Крамаренко, Т. Г. (2012). Проблеми підвищення кваліфікації вчителів математики з використання ІКТН . Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (13 (20), 155–160. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/336

Номер

Розділ

Статті