Проблеми підвищення кваліфікації вчителів математики з використання ІКТН
Ключові слова:
вчителів математики, використання ІКТНАнотація
Одним із найважливіших показників якості фахової підготовки сучасного вчителя є рівень сформованості його здатності до неперервного професійного самовдосконалення шляхом самоосвіти. Тому в навчально-виховному процесі повинен передбачатися розвиток особистості фахівця, спрямований на активне та конструктивне входження його у сучасні суспільні процеси та досягнення високого рівня самореалізації. Курси підвищення кваліфікації (КПК) педагогічних кадрів – найважливіша форма навчання, за якою забезпечується взаємодія всіх складових системи неперервної педагогічної освіти, розкриваються слухачам шляхи використання теоретичних знань у їхній практичній діяльності з метою удосконалення професійної майстерності.