Психолого-педагогічні аспекти застосування синергізму в IT-освіті

Автор(и)

  • С.М. Сейдаметова
  • Ю.К. Сокол

Ключові слова:

Cинергізм, IT-освіті, комп'ютеризація

Анотація

Багато дослідників стверджують, що глобальна комп'ютеризація сильно впливає на людську природу, змінює людську свідомість, знижує нормальний рівень емоційного життя, призводить до комп'ютерної залежності. Зміни, що сталися в різних галузях діяльності людей за останні роки, також значною мірою зачепили й освіту. Так, у зв'язку з просуванням суспільства до ринкової економіки і демократичного устрою збільшився ступінь свободи, розширилося поле для прояву ініціативи і вільного вибору, серйозно змінилися цілі, зміст та функції освіти, розсунулися його горизонти. Так, зокрема, головними напрямами реформи української освіти повинні стати увага і повага до людини, звернення до її духовності. Саме зараз стає актуальним будь-яке продуктивне дослідження в освітній галузі перетворювати у психолого-педагогічне, яке розкриває і досліджує єдність зовнішніх і внутрішніх чинників освіти, педагогічні умови та способи формування мотивації, установок, ціннісних орієнтацій, творчого мислення, інтуїції, переконань особистості, умови її здорового психічного і фізичного розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-04

Як цитувати

Сейдаметова, С., & Сокол, Ю. (2020). Психолого-педагогічні аспекти застосування синергізму в IT-освіті. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (10 (17), 136–139. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/274

Номер

Розділ

Статті