Психолого-педагогічні аспекти застосування синергізму в IT-освіті
Keywords:
Cинергізм, IT-освіті, комп'ютеризаціяAbstract
Багато дослідників стверджують, що глобальна комп'ютеризація сильно впливає на людську природу, змінює людську свідомість, знижує нормальний рівень емоційного життя, призводить до комп'ютерної залежності. Зміни, що сталися в різних галузях діяльності людей за останні роки, також значною мірою зачепили й освіту. Так, у зв'язку з просуванням суспільства до ринкової економіки і демократичного устрою збільшився ступінь свободи, розширилося поле для прояву ініціативи і вільного вибору, серйозно змінилися цілі, зміст та функції освіти, розсунулися його горизонти. Так, зокрема, головними напрямами реформи української освіти повинні стати увага і повага до людини, звернення до її духовності. Саме зараз стає актуальним будь-яке продуктивне дослідження в освітній галузі перетворювати у психолого-педагогічне, яке розкриває і досліджує єдність зовнішніх і внутрішніх чинників освіти, педагогічні умови та способи формування мотивації, установок, ціннісних орієнтацій, творчого мислення, інтуїції, переконань особистості, умови її здорового психічного і фізичного розвитку.