Використання програм GRAN1 та GRAN-2D при формуванні понять кінематики

Authors

  • І.Л. Семещук

Keywords:

GRAN1, GRAN-2D, кінематика, матеріальна точка

Abstract

Сучасна фізика – найважливіше джерело знань про навколишній світ, основа науково-технічного прогресу і разом з тим – один з найважливіших компонентів людської культури. Одними із найважливіших елементів культури взагалі є уміння добирати і формулювати мету діяльності, здійснювати постановку задач, висувати гіпотези, будувати моделі досліджуваних процесів і явищ та аналізувати їх, систематизувати факти, синтезувати, осмислювати і формулювати висновки, узагальнювати спостереження, передбачати наслідки рішень, що приймаються, і вміти їх оцінювати.
Недарма сьогодні в організації та реалізації навчання фізики нагальним є завдання кардинального переходу від суто інформаційно-пояснювального характеру навчання, орієнтованого на “передавання готових знань”, до діяльнісного, спрямованого на розвиток пізнавальних сил і творчих здібностей, способів мислення та діяльності учнів. Це в свою чергу передбачає створення передумов для розвитку здібностей молоді, формування готовності і здатності до самоосвіти, широке застосування нових педагогічних, інформаційних технологій. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі дає можливість розкрити значний гуманітарний потенціал природничих дисциплін, пов’язаний з формуванням наукового світогляду, розвитком аналітичного і творчого мислення, суспільної свідомості і свідомого ставлення до навколишнього світу. Педагогічно виправдана, теоретично і експериментально обґрунтована інформатизація навчального процесу дає можливість вже в середніх загальноосвітніх навчальних закладах сформувати знання, що лежать в основі багатьох сучасних професій, пов'язаних із новими інформаційними і виробничими технологіями.

Published

2020-02-28

How to Cite

Семещук, І. (2020). Використання програм GRAN1 та GRAN-2D при формуванні понять кінематики. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (2 (9), 161–170. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/717

Issue

Section

Статті