До питання формування основних понять кінематики шкільного курсу фізики з використанням сучасних інформаційних технологій
Ключові слова:
Кінематика, фізика, шкільний курс, ІТАнотація
Сучасна фізика – найважливіше джерело знань про навколишній світ, основа науково-технічного прогресу і разом з тим – один з найважливіших компонентів людської культури. Одними із найважливіших елементів культури взагалі є уміння добирати і формулювати мету діяльності,
здійснювати постановку задач, висувати гіпотези, будувати моделі досліджуваних процесів і явищ та аналізувати їх, систематизувати факти, синтезувати, осмислювати і формулювати висновки, узагальнювати спостереження, передбачати наслідки рішень, що приймаються, і вміти їх оцінювати. Недарма сьогодні в організації та реалізації навчання фізики нагальним є завдання кардинального переходу від суто інформаційно-пояснювального характеру навчання, орієнтованого на передавання готових знань, до діяльнісного, спрямованого на розвиток пізнавальних сил і творчих здібностей, способів мислення та діяльності учнів.