Про засіб прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Authors

  • А.В. Прус

Keywords:

Стереометрія, шкільний курс, прикладна спрямованість

Abstract

Загальновідомо, що доцільне застосування засобів нових інформаційних технологій навчання (НІТН) під час вивчення математики, зокрема, стереометрії сприяє якісному (з точки зору активізації пізнавальної діяльності учнів, інтересу їх до учіння, глибини засвоєння матеріалу тощо) протіканню учбового процесу та отриманню очікуваних (тих, що були заявлені як цілі навчання) результатів. Таким чином, можна говорити і про здійснення вказаними засобами прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії, так як її реалізація потребує, перш за все, надати здобутим знанням, вмінням та навичкам (не лише геометричним) характер застосовних для потреб учня.

Published

2020-02-24

How to Cite

Прус, А. (2020). Про засіб прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (5 (12), 120–125. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/614

Issue

Section

Статті