Формування дослідницьких умінь студентів у процесі навчання предметів інформатичного циклу
Keywords:
Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), експеримент, навчальний процесAbstract
Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) є невід'ємним інструментом досліджень у навчальному процесі. Вони забезпечують можливість проведення експериментів, створення і дослідження моделей, візуальної перевірки гіпотез тощо. Саме запровадження засобів ІКТ у навчальний процес дало змогу ширше застосовувати продуктивні, розвивальні методи навчання дослідницького
характеру.
У статті аналізується стан проблеми формування дослідницьких умінь студентів із низьким і середнім рівнем знань з інформатики у процесі навчання дисциплін інформатичного циклу; розглядається методика формування дослідницьких умінь студентів на основі пакетів прикладних програм. Доводиться, що методично обґрунтоване, цілеспрямоване використання в навчальному процесі пакетів прикладних програм, зокрема MS Excel, у процесі навчання дисциплін інформатичного циклу, сприяє підвищенню рівня пізнавальної та інтелектуальної активності студентів, формуванню дослідницьких умінь, підвищенню інтересу до пошукової, навчально-дослідницької, творчої діяльності.