Формування компетентностей майбутніх вчителів інформатики та математики у галузі моделювання

Authors

  • Ю.С. Рамський
  • М.В. Рафальська

Keywords:

Моделювання, маетматика, інформатика, навчання, компетентності

Abstract

Основним завданням сучасної освіти, зокрема педагогічної, є підготовка компетентних кадрів. Компетентний фахівець має не лише розуміти суть проблеми, але й вміти розв’язувати її практично, застосовуючи ефективні за даних умов методи, серед усіх розв’язків вибирати найкращий, аргументовано відхиляючи всі інші. Характеризуючи поняття «компетентність», часто використовують такі категорії як «здатність» та «готовність». Поняття «здатність» виражає вміння суб’єкта здійснювати певні дії чи його схильність до якого-небудь виду діяльності. «Готовність» передбачає ще й згоду, бажання діяти, тобто включає аспект мотивованості фахівця на виконання певної роботи. Тобто, компетентність виявляється у вмінні та бажанні мобілізувати в конкретній ситуації отримані знання та досвід.

Published

2020-02-03

How to Cite

Рамський, Ю., & Рафальська, М. (2020). Формування компетентностей майбутніх вчителів інформатики та математики у галузі моделювання. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (12 (19), 117–127. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/231

Issue

Section

Статті