Роль доведень у навчанні математики та їх підтримка засобами комп’ютерного моделювання у пакетах динамічної геометрії

Authors

  • С.А. Раков
  • В.П. Горох
  • К.О. Осенков

Keywords:

Навчання, математика, комп'ютерне моделювання

Abstract

Книга Ж. Пойя «Як розв’язувати математичну задачу» починається з її головної ідеї – трьох фраз (кроків, етапів) розв’язування математичної задачі (дидактична тріада): 1) усвідомлення задачі; 2) розв’язування задачі; 3) систематизація (рефлексія і включення нових знань в систему знань учня).

Published

2020-02-03

How to Cite

Раков, С., Горох, В., & Осенков, К. (2020). Роль доведень у навчанні математики та їх підтримка засобами комп’ютерного моделювання у пакетах динамічної геометрії. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (12 (19), 16–29. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/216

Issue

Section

Статті