Оцінювання навчальних досягнень учнів на основі модальної логіки в середовищі Matlab
Keywords:
Оцінювання, навчальні досягнення, MatlabAbstract
В.О. Сухомлинський вважав, що найголовніше заохочення і най-сильніше (та не завжди дійове) покарання в педагогічній практиці – оцінка. Це найгостріший інструмент, використання якого потребує величезного вміння і культури. Під оцінюванням знань розуміють процес визначення й вираження в умовних одиницях (балах), а також в оцінювальних судженнях учителя знань, умінь та навичок учнів відповідно до вимог шкільних програм. Оцінка успішності учнів складається із винесення оцінювального судження (словесна оцінка з роз’ясненням позитивних сторін навчальної роботи учнів та недоліків у роботі) та виставлення оцінювального балу (цифрового вираження оцінки). Ототожнювати оцінку тільки з виставленням оцінювального балу не можна. Дія оцінки дозволяє визначити, засвоєний або не засвоєний (і в якій мірі) загальний спосіб виконання даного навчального завдання, відповідає чи ні (і в якій мірі) результат навчальних дій їх кінцевій меті. Разом з тим оцінка – це не проста констатація цих моментів, а змістовний, якісний розгляд результату засвоєння (загального способу дії й відповідного йому поняття) у співставленні з метою. Саме оцінка «повідомляє» школярам про те, вирішене або не вирішене ними дане навчальне завдання.