Оцінювання навчальних досягнень учнів на основі модальної логіки в середовищі Matlab

Authors

  • І.Л. Семещук
  • Т.І. Семещук

Keywords:

Оцінювання, навчальні досягнення, Matlab

Abstract

В.О. Сухомлинський вважав, що найголовніше заохочення і най-сильніше (та не завжди дійове) покарання в педагогічній практиці – оцінка. Це найгостріший інструмент, використання якого потребує величезного вміння і культури. Під оцінюванням знань розуміють процес визначення й вираження в умовних одиницях (балах), а також в оцінювальних судженнях учителя знань, умінь та навичок учнів відповідно до вимог шкільних програм. Оцінка успішності учнів складається із винесення оцінювального судження (словесна оцінка з роз’ясненням позитивних сторін навчальної роботи учнів та недоліків у роботі) та виставлення оцінювального балу (цифрового вираження оцінки). Ототожнювати оцінку тільки з виставленням оцінювального балу не можна. Дія оцінки дозволяє визначити, засвоєний або не засвоєний (і в якій мірі) загальний спосіб виконання даного навчального завдання, відповідає чи ні (і в якій мірі) результат навчальних дій їх кінцевій меті. Разом з тим оцінка – це не проста констатація цих моментів, а змістовний, якісний розгляд результату засвоєння (загального способу дії й відповідного йому поняття) у співставленні з метою. Саме оцінка «повідомляє» школярам про те, вирішене або не вирішене ними дане навчальне завдання.

Published

2011-01-29

How to Cite

Семещук, І., & Семещук, Т. (2011). Оцінювання навчальних досягнень учнів на основі модальної логіки в середовищі Matlab. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (11 (18), 125–131. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/188

Issue

Section

Статті