Шляхи і принципи системного введення комп'ютерних математичних систем у навчальний процес вищого навчального закладу

Автор(и)

  • О.М. Гончаров

Ключові слова:

математичні системи, навчальний процес

Анотація

На сучасному етапі вузівської освіти, коли велика увага приділяється гуманітаризації і загальнокультурній складовій, скорочується навчальний час, передбачений навчальними планами для фундаментальних дисциплін. Зокрема, на економічних факультетах вузів кількість годин на вивчення
основних математичних дисциплін в нових навчальних планах (2004р.) у порівнянні з попередніми (2000 р.) скоротилася на 15%, а в порівнянні з навчальним планом 1978 р. — на 35%. Тому необхідно знаходити шляхи удосконалення процесу навчання. Удосконалення повинно відбуватися одночасно за двома критеріями: критерієм ефективності і якості процесу і критерієм витрат часу педагогів і студентів у процесі навчання. Цілям удосконалення процесу навчання дисциплін математичного циклу може слугувати системне впровадження комп'ютерних математичних систем (КМС) у навчальний процес вузу. Сформулюємо його основні принципи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2006-02-24

Як цитувати

Гончаров, О. (2006). Шляхи і принципи системного введення комп’ютерних математичних систем у навчальний процес вищого навчального закладу. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (4 (11), 96–99. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/665

Номер

Розділ

Статті