Про засіб прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії

Автор(и)

  • А.В. Прус

Ключові слова:

Стереометрія, шкільний курс, прикладна спрямованість

Анотація

Загальновідомо, що доцільне застосування засобів нових інформаційних технологій навчання (НІТН) під час вивчення математики, зокрема, стереометрії сприяє якісному (з точки зору активізації пізнавальної діяльності учнів, інтересу їх до учіння, глибини засвоєння матеріалу тощо) протіканню учбового процесу та отриманню очікуваних (тих, що були заявлені як цілі навчання) результатів. Таким чином, можна говорити і про здійснення вказаними засобами прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії, так як її реалізація потребує, перш за все, надати здобутим знанням, вмінням та навичкам (не лише геометричним) характер застосовних для потреб учня.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-24

Як цитувати

Прус, А. (2020). Про засіб прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 120–125. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/614

Номер

Розділ

Статті