Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосування хмарних технологій

Автор(и)

  • Ю. С. Рамський
  • В. П. Олексюк

DOI:

https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).04

Ключові слова:

учитель інформатики, компетентність, хмарні технології

Анотація

У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування хмарних технологій. На основі аналізу науково-методичної літератури уточнено основні складові системи соціально-професійних компетентностей щодо застосування. Запропоновано засади відповідної підготовки майбутніх учителів інформатики – систематичність, поетапність, неперервність. У зв’язку з цим запропоновано етапи застосування технологій хмарних обчислень: як засобу організації навчально-пізнавальної діяльності, як об’єкта вивчення, як засобу розробки інформаційно-освітніх ресурсів. Особливу увагу приділено проектним методикам організації навчання у процесі застосування академічних хмар.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-11

Як цитувати

Рамський, Ю. С., & Олексюк, В. П. (2019). Модель навчання майбутніх учителів інформатики застосування хмарних технологій. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (20 (27), 28–32. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series2.2018.20(27).04

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2